helgen yaoooo
2010-10-18 / 20:04:05 /

Har precis laddat ner Dear John så ska ta och kolla på den med filippa snart!
Filippa kom hit igår, och hon ska va här hela veckan för hon har prao hos min mamma. Kommer bli sjukt kul att va med henne i en hel vecka. Och på onsdag ska vi dessutom åka ut till mammas kille och köra fyrhjulning ;)

Kort om helgen..

I fredags var jag sara och josse hemma hos leila. Fetade oss som vanligt med smällt choklad, vindruvor, geisa, fet jävla godispåse, chips dipp & 2 liter cola. Så jävla underbart! :D

Sen på lördag så följde sara och josse hem till mig, och sov över där en natt. Gjorde americansa pankakor, gott som fan är det!

Och sen när vi skulle sova kunde ja inte somna för ja trodde det var massa spöken som kollade på mig så ja tvingade med dom ner så vi sov i soffan istället! hahah mes jag är fan!


Nej nu ska jag fan sätta på filmen! byeeee ;)


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: