Mellanmjölks-vanliga-supersvenniga-Isabelle
2010-09-08 / 18:18:22 /

Vem är Isabelle?
Hur har hon blivit stor, ser abosolut inget inressant med henne.
De enda hon skriver i sin blogg är ju fan att hon drar till skolan eller längtar
efter sin fula pojkvän som bor halva sverige ifrån henne.
Who the fuck cares.
För de första, så klär hon sig som ett white trash, koftor från 90-talet, och långa tunikor, rätta mig om jag har fel , men vem går runt med långa tunikor 2010? NO ONE! Bara isabelle.
Och stövlar med grov klack &rosett längst upp? Seriöst.
Ska inte ens snacka om vad jag tycker om hennes fake-väskor.
Bruden har ingen stil överhuvudtaget! Hon har helt enkelt fastat på 90-talet..

Jag var inne på hennes blogg idag, så har hon lagt upp en Video där hon skriver att hon är likblek, Då undrar jag, skriver hon de för att provecera ? Hon lyckades provecera mig isåfall. Människan var ju lika brun som om hon hade smetat bajs i fejjan. Eller skriver hon att hon är blek för vill ha kommentarer som " nej, du är skitsygg och brun gumman "
För jag har ju märkt att hon inte accepterar taskiga kommentarer.
Jo men visst, Hon leker little miss perfect och tror hon är älskad av alla. Ta bort de taskiga kommentarerna och spelar någon jävla prinsessroll. Nä de funkar inte.


Du kommer åka ner lika snabbt på listan som du åkte upp. fuckface.
Mmmmmmmhm. Ska inte ens berätta vad jag tycker om hennes hår.


Snygga kläder Isabelle. Not.

5 Kommentarer
alida:

ojoj ;o här jävla var det hat xd



SKRIVET DEN: 2010-09-08 KL: 21:34:58 URL: http://aalidas.blogg.se/
natalie :):

men herregud..?



SKRIVET DEN: 2010-09-09 KL: 05:52:09 URL: http://natalielinnjonsson.blogg.se/
Alexandra - Uppsalas största blogg:

sv: jag använder photoshop och sen har jag laddat ner ett teckensnitt som heter sketch block :) till den texten:)



tusen tack :D hoppas du kikar in igen :D



SKRIVET DEN: 2010-09-09 KL: 13:53:25 URL: http://vadfanskajagheta.se
Elin:

Lär dig stava innan du klagar på någon..Provocera* Inte provecera... Och en till grej, vem fan bryr sig om att långa koftor är "omodernt"? Det är fortfarande snyggt. Allt beror ju på vad man klär upp koftan med. Det är ganska tydligt att DU vill provocera för att bli någonting inom bloggvärlden, och gumman, jag säger bara en sak: Lycka till och ha så kul på vägen! Puss!



SKRIVET DEN: 2010-09-10 KL: 14:16:56
Denice:

Jag tycker inte det där var speciellt nödväntigt inlägg, Inget illa menat mot dig men alla är ju olika, så är det bara.



SKRIVET DEN: 2010-09-26 KL: 17:50:11 URL: http://deniceemoberg.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: