SILLY BOY GET OUT MY FACE
2010-09-10 / 18:41:02 /

Var skolfoto idag. Och såklart var det alltid lika kul som vanligt.
Ah.. eller inte.

Kärringen tvingade le mig så jävla mycket så ja såg ut som en häst eller något :(  sen fick man ju inte änns se bilderna. Åh bitch.

Men aja, skitsamma. så ointressant.
Imorgon drar jag till världens bäst josse! :D Kommer bli världens kuligaste helg, hihi Ska också försöka lägga upp lite inlägg i helgen, då och då..

Men nu ska jag dra och äta thai mat! Skriver kanske ett inlägg ikväll;)


Slänger upp en bild, från förra veckan tror jag.


3 Kommentarer
VÄRLDENS BÄSTA JOSSE :D:

KOMMER BLI AS KUL :D



SKRIVET DEN: 2010-09-10 KL: 18:46:31
maya:

lilla karlsson, så fiiin du e :D <3



SKRIVET DEN: 2010-09-10 KL: 22:46:55 URL: http://maysann.blogg.se/
mathilda:

Fin du är och jag tyckte om din header! En dum fråga, vad heter färgen du har på håret i headerbilden? Kram



SKRIVET DEN: 2010-09-23 KL: 13:12:55 URL: http://mathildaaac.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: