kläder, lgh och lite disney channel på det!
2011-04-05 / 12:41:03 / My day

fan, det ända jag skriver om i bloggen är vad för kläder osv jag köper. lame som fan.
men finns ju inte så mycket att skriva om när jag har vart sjuk i över en vecka och blir aldrig frisk
fuck this shit .. HAHA

i alla faaaaaaaaall.. är hemma från skolan idag, sen på morgonen kom linna in till mitt rum och ropade att vi fick lägenheten! så den 1 maj är den våran! den ligger mitt i stan, över holmgrens café, runt om vid carlings, telonor.
kommer bli fet som fan. café precis under, och mc 5 min bort.. shit :(

sitter och kollar på Disney channel nu!  Kollar på sonnys chans. HAHHA ja dör!
alla har så tighta jeans så dom typ svimmar och dör! HAHAHA


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: